- Αρχική Σελίδα
- Ιστορικό Τμήματος
- Διοίκηση Τμήματος
- Περίγραμμα Μαθημάτων
- Αντιστοιχίες Μαθημάτων
- Οδηγός Σπουδών
- Εργαστήρια
Ωρολόγιο Πρόγραμμα
Πτυχιακές Εργασίες
Πρόγραμμα εξεταστικής περιόδου
- Διεθνείς Συνεργασίες
- MSc in Oil and Gas Technology
- MPhil in Nanotechnology
- Πρακτική Άσκηση
- Diploma Supplement
- Σύμβουλοι Σπουδών
- Ηλεκτρονική Εκπαίδευση (eClass)

ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ (ΣΤΕΦ) |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ Τ.Ε. ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Τ.Ε. |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Π205 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
2ο |
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ |
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
ΘΕΩΡΙΑ |
4 |
||||
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ |
2 |
||||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο (δ). |
6 |
7 |
|||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ γενικού υποβάθρου, γενικών γνώσεων, ανάπτυξης δεξιοτήτων |
ΓΕΝΙΚΟΥ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ |
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
- |
||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
ΕΛΛΗΝΙΚΑ |
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
- |
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
eclass.teikav.edu.gr/SD103 ; eclass.teikav.edu.gr/PTD104 |
||||
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος. Συμβουλευτείτε το Παράρτημα Α
|
|
Η κατανόηση και η εξοικείωση με τις βασικές έννοιες της οργανικής χημείας. Η απόκτηση γνώσεων για την επεξήγηση πολλών οργανικών χημικών φαινομένων που συναντώνται στην καθημερινή ζωή και την τεχνολογία. Κάθε σπουδαστής θα μάθει τις βασικές οργανικές εργαστηριακές τεχνικές και θα κερδίσει μερική εμπειρία στη σύνθεση και το χαρακτηρισμό των οργανικών ενώσεων. Κάθε σπουδαστής θα μάθει επίσης τις βιβλιογραφικές επιστημονικές πηγές της οργανικής χημείας. |
|
Γενικές Ικανότητες |
|
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. |
|
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις Λήψη αποφάσεων Αυτόνομη εργασία Ομαδική εργασία Εργασία σε διεθνές περιβάλλον Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών |
Σχεδιασμός και διαχείριση έργων Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης …… Άλλες… ……. |
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
- Εκχύλιση
- Απλή απόσταξη
- Κλασματική απόσταξη
- Ανακρυστάλλωση
- Χρωματογραφία λεπτής στοιβάδας (tlc) και στήλης
ΘΕΩΡΙΑ: Σύνταξη, Ταξινόμηση και Ονοματολογία Οργανικών Ενώσεων Στερεοχημεία Ηλεκτρονικές Θεωρίες: Συντονισμός, Συζυγιακό φαινόμενο, Επαγωγικό φαινόμενο Αντιδράσεις και Αντιδραστήρια: Μηχανισμοί αντιδράσεων, Αντιδράσεις Υποκατάστασης, Αντιδράσεις Απόσπασης Υδρογονάνθρακες: Αλκάνια, Κυκλοαλκάνια, Αλκένια, Αλκαδιένια, Αντιδράσεις Προσθήκης Αλκυλαλογονίδια Αρωματικότητα – Χημεία του Βενζολίου και Ομολόγων Εργαστηριακές Ασκήσεις: Κανόνες ασφαλείας στο Χημικό Εργαστήριο. Χημικά αντιδραστήρια και εργαστηριακά σκεύη. Εργαστηριακές τεχνικές (Ανάδευση, Θέρμανση, Ψύξη, Δημιουργία κενού, Διήθηση, Φυγοκέντρηση, Ξήρανση, Ταυτοποίηση και Έλεγχος Καθαρότητας Μέθοδοι διαχωρισμού και καθαρισμού των οργανικών ενώσεων Σύνθεση ακετυλοσαλικυλικού οξέος (ασπιρίνη) Σύνθεση Βενζοκαϊνης – Αντιδράσεις οξέων Παρασκευή ηλιανθίνης-αζωχρώματα Σάκχαρα Οξείδωση Κυκλοεξανόλης Ποιοτική Ανάλυση Οργανικών Ενώσεων Βιβλιογραφική Εργασία |
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Πρόσωπο με πρόσωπο |
||||||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση ΤΠΕ (παρουσιάσεις και video επίδειξης εργαστηριακής άσκησης) στις διαλέξεις και στις εργαστηριακές ασκήσεις Επικοινωνία με τους φοιτητές μέσω e-mail |
||||||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.
Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης σύμφωνα με τις αρχές του ECTS |
|
||||||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης
Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες
Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
- Γραπτή εξέταση με ερωτήσεις κατανόησης της ύλης και των βασικών εννοιών, ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, αντιστοίχισης, σωστού-λάθους και σύντομης ανάπτυξης - Γραπτή εργασία - Εργαστηριακές ασκήσεις Το 50% της τελικής αξιολόγησης αποτελεί ο βαθμός της γραπτής εξέτασης και το υπόλοιπο 50% ο βαθμός της γραπτής εργασίας και των εργαστηρικών ασκήσεων Τα κριτήρια αξιολόγησης ανακοινώνονται στην αρχή του μαθήματος και αναρτώνται στον ηλεκτρονικό πίνακα ανακοινώσεων |
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-ΠροτεινόμενηΒιβλιογραφία :
-Συναφή επιστημονικά περιοδικά- ιστοσελίδες:
|