PostHeaderIcon ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ – ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΦΥΣΙΚΗ

ΓΕΝΙΚΑ

ΣΧΟΛΗ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ (ΣΤΕΦ)

ΤΜΗΜΑ

ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ Τ.Ε. ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Τ.Ε.

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΠΜ103

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

1ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ – ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΦΥΣΙΚΗ

ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 
σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

ΘΕΩΡΙΑ

2

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

1

 

Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο (δ).

3

4

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

γενικού υποβάθρου, 
ειδικού υποβάθρου, ειδίκευσης

γενικών γνώσεων, ανάπτυξης δεξιοτήτων

ΜΑΘΗΜΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

ΟΧΙ

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

ΕΛΛΗΝΙΚΑ

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

Όταν συγκεντρώνονται τουλάχιστον 3 φοιτητές Erasmusγίνονται συνεπτυγμένες διαλέξεις στα αγγλικά.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

 http://axis.teikav.edu.gr/moodle/course/view.php?id=63

             

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες  γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος.

Συμβουλευτείτε το Παράρτημα Α

  • Περιγραφή του Επιπέδου των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων για κάθε ένα κύκλο σπουδών σύμφωνα με το Πλαίσιο Προσόντων του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης
  • Περιγραφικοί Δείκτες Επιπέδων 6, 7 & 8 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων Διά Βίου Μάθησης και το Παράρτημα Β
  • Περιληπτικός Οδηγός συγγραφής Μαθησιακών Αποτελεσμάτων
  • περιγράφουν ένα ηλεκτρικό κύκλωμα, αναγνωρίζουν τη συμπεριφορά του, επιλέγουν τον κατάλληλο μετασχηματιστή, επιλέγουν / συνδέουν την κατάλληλη μηχανή συνεχούς ρεύματος
  • δώσει την δυνατότητα στο φοιτητή να γνωρίσει και να κατανοήσει τα ημιαγωγικά ηλεκτρονικά εξαρτήματα και τις ηλεκτρονικές διατάξεις, με προϋπόθεση την εισαγωγική αναφορά στην ηλεκτρονική φυσική . Να κατανοήσει τη θέση και τη λειτουργία των ηλεκτρονικών εξαρτημάτων στις ηλεκτρονικές διατάξεις.
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων
  • τεχνολογιών  Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  •   Λήψη αποφάσεων
  •   Αυτόνομη εργασία
  •   Ομαδική εργασία
  •   Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  •   Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  •   Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  •   Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  •   Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  •   Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
    • Ediminister J.A., “ΗλεκτρικάΚυκλώματα”, ΜcGraw-Hill, New York, EΣΠΙΑθήνα, 1980
    • Βαχστεβάνος Γ.Ι., “Ανάλυση Ηλεκτρικών Κυκλωμάτων”, Ξάνθη 1984
    • Παπαμάρκος Ν. Η., “Ανάλυση Ηλεκτρικών Κυκλωμάτων, Εταιρεία Αξιοποίησης και Διαχείρισης Περιουσίας ΔΠΘ, Ξάνθη, 1993
    • Μάργαρης Ν., “Θεωρία Ηλεκτρικών Κυκλωμάτων”, Πανεπιστημιακές Σημειώσεις, Θεσσαλονίκη 1988
    • Hayt W.J., Kemnerly J.E., “Engineering Circuit Analysis”, McGraw-Hill, 1978
    • Desoer C.A., Kuh E.S., “Basic Circuit Theory’., McGraw-Hill, 1974
    •  - International Journal of Electronics  http://www.tandfonline.com/toc/tetn20/current
    • - Microprocessors and Microsystems http://www.journals.elsevier.com/microprocessors-and-microsystems/
    • - Electronics Letters  http://ieeexplore.ieee.org/xpl/RecentIssue.jsp?reload=true&punumber=2220
    • - JOURNAL OF ENGINEERING SCIENCE AND TECHNOLOGY REVIEW http://www.jestr.org/

Το μάθημα αποσκοπεί να καταστήσει τους σπουδαστές ικανούς να:

Γενικές Ικανότητες

Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;.

Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών

Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις

Λήψη αποφάσεων

Αυτόνομη εργασία

Ομαδική εργασία

Εργασία σε διεθνές περιβάλλον

Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον

Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών

Σχεδιασμός και διαχείριση έργων

Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα

Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον

Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου

Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής

Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

……

Άλλες…

…….

Το μάθημα αποσκοπεί στην καλλιέργεια των παρακάτω ικανοτήτων: 

ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ.

Πρόσωπο με πρόσωπο. Βιντεοσκοπημένες παρουσιάσεις που θα ανεβούν στο διαδίκτυο 

ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές

 Οι διαλέξεις υποβοηθούνται με παρουσιάσεις από υπολογιστή. Μέσω του eclassγίνεται ηλεκτρονικά η επικοινωνία με τους φοιτητές. Οι εργαστηριακές ασκήσεις έχουν αναμορφωθεί και περιλαμβάνουν προσομοιώσεις κυκλωμάτων.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας.

Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.

Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης σύμφωνα με τις αρχές του ECTS

Δραστηριότητα

Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

 Διαλέξεις

 90

 Σεμινάριο

 

 Εργαστηριακές Ασκήσεις

 30

   
   
   
   
   
   

Σύνολο Μαθήματος

 120

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης

Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική  ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες

Αναφέρονται  ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές.

 Η αξιολόγηση γίνεται στην Ελληνική γλώσσα (στην περίπτωση που έχουν γίνει διαλέξεις σε φοιτητές ERASMUS, στα Αγγλικά). Η εξέταση είναι γραπτή στο τέλος του εξαμήνου και περιλαμβάνει επίλυση αριθμού προβλημάτων. Οι φοιτητές έχουν στη διάθεσή τους τύπους του συγγράμματος που τους παρέχεται από το Ίδρυμα (openbook).

Η εξέταση στο εργαστηριακό μέρος γίνεται με γραπτή δοκιμασία που περιλαμβάνει ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών καθώς και ερωτήσεις σύντομης απάντησης. Επίσης, στην αξιολόγηση στο εργαστήριο οι φοιτητές παραδίδουν κάθε εβδομάδα γραπτή εργασία. Η βαθμολόγησή της συμβάλει σε ποσοστό στον τελικό βαθμό του εργαστηριακού μαθήματος.

ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία :

-Συναφή επιστημονικά περιοδικά: